Rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin vazkeçilməz elementləri arasında olan sosial media platformaları 2023-cü ildə markaların hədəf auditoriyaları ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün istifadə etdiyi kanallar arasında liderliyi ələ keçirib. Digər tərəfdən, brendlərin sosial media davranışlarını araşdıran hesabatda son 3 ildə müəssisələrin sosial media ilə qarşılıqlı əlaqəsinin yüzdə 61 azaldığı göstərilib.
Faktmedia.az xəbər verir ki, Rəqəmsal Marketinq Təlimçisi Oğuz Vəli bu barədə bildirib.
O qeyd ediuib ki, "Instagram", 2Facebook2, "Twitter2 və "TikTok" kimi sosial media platformaları 2023-cü ildə bir çox brendlər üçün istehlakçılarla rəqəmsal ünsiyyətin mərkəzində qalıb:
Rəqəmsal marketinq strategiyalarının tətbiq olunduğu sosial media kanallarında hər bir marka fərqli məzmun strategiyaları ilə mövcud olmağa çalışsa da, platformaların siyasətləri, istehlakçıların gözləntiləri və markaların məzmun paylaşma tezliyi qarşılıqlı əlaqə nisbətlərində həlledici rol oynadı.
Sosial media platformaları arasında rəqabətin hər il daha da şiddətləndiyini bildirən Oğuz Vəli Yavaş, “Bu yarışma platformaların təqdim etdiyi məzmun formatlarını və bu işıqlandırma alqoritmlərini dəyişir. Məsələn, Instagram qurulduğu zaman foto və statik şəkil paylaşma vasitəsi olduğu halda, bu gün TikTok YouTube və Snap kimi rəqiblərini üstələmək üçün şaquli videolara üstünlük verir. Bundan əlavə, Instagram məzmun istehsalçıları onları daha çox məzmun istehsal etməyə təşviq edən mükafatlandırılır, eyni zamanda biznesləri mövcud müştərilərini qorumaq və satışlarını artırmaq üçün reklam etməyə təşviq edirlər. Bu, üzvi qarşılıqlı əlaqələrin biznesə xas şərtlərə düşməsinin əsas səbəbidir.
Xəyalə Xəyalə